3 december 2012

Flyer

Heel blij en trots ben ik met mijn ontwopen flyer. Met dank aan Nanda van Miss Polkadot.
Ze heeft mijn logo en header ook gemaakt en wilde nu ook graag een flyer.
Zie hier het resultaat:




Een visitekaartje is ook maar zo klein, en daar staan vaak geen fotos op. En het leek mij leuk om een flyer bij de bon te sturen. Ook komen ze in mijn showroom te liggen zodat klanten deze mee kunnen nemen. Wat is nu een betere reclame als mond op mond.
Op dit moment ligt hij bij de drukkerij, ik heb er 1250 besteld dus ik kan voorlopig even mee vooruit! ;)



3 opmerkingen:

  1. Leuk idee, die flyer.
    Hangt de spiegel al boven de eettafel ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa hij hangtt er, of nja hij staat nu nog.
      Ik had er 1 gezien bij lifestyle en ben hem net gaan halen. Hij is prachtig.
      Ik zal snel fotos maken ;)
      Bedankt he voor je foto.

      Groetjes Wilianne

      Verwijderen